پایگاه ویکتوریا آمریکا در عراق هدف حمله پهپادی قرار گرفت

خبرگزاری مهر یکشنبه 02 فروردین 1405 - 04:54
منابع خبری از حمله پهپادی به پایگاه ویکتوریا آمریکا در عراق خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه المیادین گزارش داد که پایگاه ویکتوریا آمریکا در بغداد هدف حمله چندین پهپاد قرار گرفته است.

این شبکه به تلفات احتمالی این حمله هیچ اشاره ای نکرده است.

از سوی دیگر شبکه الجزیره نیز گزارش داد که صدای چندین انفجار در غرب بغداد شنیده شده است.

همچنین یک مقام امنیتی عراقی به الجزیره گفت که پدافند هوایی پایگاه پشتیبانی لجستیک آمریکا در مجاورت فرودگاه بغداد در حال مقابله با دو پهپاد هستند.

این مقام امنیتی همچنین اعلام کرد که پایگاه پشتیبانی لجستیک آمریکا در مجاورت فرودگاه بغداد هدف حملات پهپادی قرار گرفته است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.