رئیس سازمان انرژی اتمی ایران شهادت وزیر اطلاعات را تسلیت گفت

صدا و سیما پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 09:07
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، شهادت حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات دولت چهاردهم را تسلیت گفت.

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران شهادت وزیر اطلاعات را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، متن پیام محمد اسلامی به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

 این روز‌ها در سوگ شهادت دوستان قدیمی و همکاران عزیزم در دولت چهاردهم، بسیار داغدارم و اندوهی سنگین بر دل‌هایمان جاری است.

اندوه شهادت برادر گرامی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب (رحمت‌الله‌علیه)، این سرباز مخلص و خستگی‌ناپذیر نظام، برای من و دوستداران ایشان، جانکاه و کلام از وصف آن عاجز است.

به راستی شهادت در راه صیانت از عزت و اقتدار ایران عزیزمان، جلوه‌ای واقعی از جاودانگی است؛ شهیدانِ فاتحِ میدان نبرد و عرصه سرافرازی کشورمان، درود بی‌پایان خداوند بر شما که الگوی مردانگی و شرافتید...

اینجانب شهادت افتخارآفرین وزیر شهید، حجت‌الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب و خانواده مکرم و محافظان ایشان را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، جامعه امنیتی و اطلاعاتی کشور و به ویژه خانواده محترم و داغدار، تسلیت عرض می‌کنم.

خدایش رحمت کند و با اولیاءالله محشور فرماید.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.