نخست‌وزیر نروژ از تبعات تجاوز به ایران ابراز نگرانی کرد

خبرگزاری مهر دوشنبه 25 اسفند 1404 - 19:32
نخست‌ وزیر نروژ در سخنانی در خصوص تبعات ناشی از تجاوز آمریکایی- صهیونیستی به ایران ابراز نگرانی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری ریانووستی، یوناس گار استوره، نخست‌ وزیر نروژ امروز دوشنبه در سخنانی اعلام کرد که برنامه آمریکا در تجاوز علیه ایران همچنان نامشخص است.

نخست وزیر نروژ در این خصوص اعلام کرد: طرحی که آمریکا در جریان عملیات خود علیه ایران از آن تبعیت می‌کند، همچنان نسبتاً نامشخص باقی مانده است.

یوناس گار استوره در ادامه همچنین نسبت به تبعات تشدید تنش‌ ها از سوی محور آمریکایی- صهیونیستی به ایران ابراز نگرانی کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.