درخواست فوری بن سلمان و بن زاید درباره جنگ در منطقه

همشهری آنلاین دوشنبه 25 اسفند 1404 - 09:03
«محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان و «محمد بن زاید» حاکم امارات بر ضرورت توقف فوری تشدید درگیری های نظامی در منطقه تأکید کردند.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از شبکه اسکای نیوز عربی، در این تماس تلفنی که از سوی ولیعهد عربستان انجام شد، بن سلمان بر اهمیت اولویت دادن به گزینه گفت وگو و ابزارهای دیپلماتیک برای حفظ امنیت و ثبات در منطقه تأکید کرد.

پیشتر عربستان سعودی از متحدان خود در منطقه خلیج‌فارس خواسته تا از هرگونه اقدامی که می‌تواند تنش‌ها را شعله‌ورتر کند، خودداری کنند.

به گزارش ایرنا، این تارنمای انگلیسی نزدیک به قطر مدعی شد که ریاض با تصمیم دونالد ترامپ برای حمله به ایران موافقت کرد، اما به طور خصوصی از سایر کشورهای شورای همکاری خلیج‌فارس خواست که از انجام اقداماتی که می‌تواند منجر به واکنش تهران یا نیروهای نیابتی آن شود، خودداری کنند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.