قطع اینترنت وارد روز شانزدهم شد

خبرآنلاین یکشنبه 24 اسفند 1404 - 12:08
نهاد ناظر اینترنت نت‌بلاکس اعلام کرد قطع سراسری اینترنت در ایران وارد روز شانزدهم شده و شهروندان بیش از ۳۶۰ ساعت از شبکه جهانی جدا مانده‌اند.

به گزارش خبرآنلاین، به نقل از سیتنا، طبق گزارش نت‌بلاکس، خاموشی گسترده اینترنت در ایران اکنون وارد سومین هفته خود شده است. در نتیجه این محدودیت، کاربران عادی بیش از ۳۶۰ ساعت از دسترسی به اینترنت جهانی محروم بوده‌اند.

قطع اینترنت وارد روز شانزدهم شد

سیتنا به نقل از نت‌بلاکس نوشته است: «بر اساس این گزارش، در حالی که عموم مردم از شبکه‌های بین‌المللی قطع شده‌اند، برخی اینفلوئنسرهای منتخب به‌صورت «وایت‌لیست» یا دسترسی ویژه اجازه اتصال محدود به اینترنت جهانی را دارند.»

۵۸۵۸

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.