به گزارش مشرق، سامانه پیامکی رژیم صهیونیستی در زمان حمله موشکی ایران به اسارئیل هک شد.
متن پیام به شرح زیر است: آخرین نفسهای عمیق خود را بکشید. آتش خشم ما در هیچ کجا شما را رها نخواهد کرد.

به گزارش مشرق، سامانه پیامکی رژیم صهیونیستی در زمان حمله موشکی ایران به اسارئیل هک شد.
متن پیام به شرح زیر است: آخرین نفسهای عمیق خود را بکشید. آتش خشم ما در هیچ کجا شما را رها نخواهد کرد.
