حمله به ۱۶ شناور در آب‌های منطقه از آغاز جنگ در تنگه هرمز

خبرآنلاین جمعه 22 اسفند 1404 - 10:23
اداره دریانوردی انگلیس روز جمعه گفت که از زمان آغاز تجاوزات آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران، ۱۶ فروند شناور مختلف در داخل و اطراف تنگه هرمز هدف قرار گرفته‌اند.

به گزارش خبرآنلاین؛ اداره دریانوردی انگلیس روز جمعه آماری از شناورهای هدف قرار گرفته در آب‌های منطقه غرب آسیا، از زمان آغاز تجاوزات جنایتکارانه آمریکا و رژیم صهیونیستی به جمهوری اسلامی ایران منتشر کرد.

بنا بر گزارش فارس، این سازمان در بیانیه‌ای گفت که از زمان آغاز جنگ تحمیلی علیه ایران، حداقل ۱۶ نفتکش، کشتی باری و سایر شناورها در داخل و اطراف تنگه هرمز، خلیج فارس و خلیج عمان مورد حمله قرار گرفته‌اند.
جمهوری اسلامی ایران تاکید کرده تا زمان پایان جنگ، دریافت غرامت و تضمین بین‌المللی برای تکرارنشدن هرگونه تجاوز توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی، اجازه صادرات نفت از منطقه به غرب را نمی‌دهد.

315

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.