به گزارش مشرق، خبرنگار شبکه CBS آمریکا گزارش داد دو فروند هواپیمای سوخترسان نیروی هوایی ترویست آمریکا در آسمان عراق هدف قرار گرفت.

بلافاصله، فرماندهی مرکزی ایالات متحده تلاش کرد با جهتدهی اخبار، این خسارت بزرگ و چشمگیر را تعدیل کند. این فرماندهی تروریستی در بیانیه خود مدعی شد:
" فرماندهی مرکزی ایالات متحده از سقوط یک هواپیمای سوخترسان KC-۱۳۵ آمریکایی مطلع است. این حادثه در حریم هوایی خودی و در جریان عملیات خشم حماسی رخ داده است و تلاشهای امداد و نجات همچنان ادامه دارد. دو هواپیما در این حادثه دخیل بودهاند. یکی از هواپیماها در غرب عراق سقوط کرد و دومی به سلامت فرود آمد.
این حادثه نه به دلیل آتش دشمن و نه به دلیل آتش خودی رخ نداده است."

اما بر اساس گزارشهای میدانی، ظاهرا هر ۶ سرنشین این هواپیمای سوخترسان به هلاکت رسیدهاند. در عین حال، سوخترسان دوم نیز با آسیب جدی تنها توانست خود را به فرودگاه بن گوریون در اراضی اشغالی برساند.

ضمن انتظار برای شنیدن جزییات تکمیلی، مسالهی آشکار این است که هر چه جنگ طولانیتر و برای دشمن فرسایشیتر شود، شاهد تصعید این نوع رویدادها خواهیم بود.
تداوم آتش سهمگین سپاه اسلام روی پایگاههای هوایی، تاسیسات راداری و محلهای تجمع نیروها، عقبهی میدان را برای دشمن(که به شدت بر کارزار هوایی متکی است)، به شدت تحتتاثیر قرار داده و فرسوده کرده است. انجام سورتیهای پرواز متعدد، در حالی که بسیاری از تاسیسات راداری و مراکز هماهنگی و کنترل دشمن نابود شده، برای خلبانان تروریست دشمن روز به روز سختتر و مرگبارتر خواهد شد.
تداوم و تکرر این رویدادها(که قطعا تصعید خواهد یافت)، تحولی چشمگیر را در میدان نبرد، انشاالله، به سود سپاه اسلام رقم خواهد زد.











