حزب‌الله لبنان مرکز ارتباطات ماهواره‌ای ارتش صهیونیستی را هدف قرار داد

عصر ایران دوشنبه 18 اسفند 1404 - 21:12
شبکه 15 اسرائیل اعتراف کرد که حزب‌الله دقایقی پیش با موشک‌های دقیق مرکز فلسطین اشغالی را هدف قرار داد.
شبکه 15 اسرائیل اعتراف کرد که حزب‌الله دقایقی پیش، یک هدف راهبردی در اسرائیل(فلسطین اشغالی) را هدف قرار داد.
 
به گزارش تسنیم،  شبکه 15 اسرائیل اعتراف کرد که حزب‌الله دقایقی پیش با موشک‌های دقیق مرکز فلسطین اشغالی را هدف قرار داد.
 
رسانه‌های عبری با وجود سانسور شدید خبری اذعان کردند در پی این حملات، دو شهرک‌نشین زخمی شدند.
 
کانال‌های عبری نوشتند: در مورد حملهٔ امروز نمی‌توان همه چیز را گفت اما مهمترین شلیک حزب‌الله به‌سمت اسرائیل(مناطق اشغالی) از ابتدای جنگ جاری بود.
 
گفته شده یک مرکز راهبردی ارتباطات ماهواره‌ای، هدف حمله رزمندگان حزب الله قرار گرفته است.
 
مقامات رژیم صهیونیستی تاکنون درباره این رخداد سکوت کرده و اجازه انتشار جزئیات آن را نمی‌دهند.
 
ایستگاه ارتباطات ماهواره‌ای وابسته به واحد ارتباطات و دفاع سایبری ارتش اسرائیل را در منطقه ایلا در مرکز فلسطین اشغالی هدف قرار داده است.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.