امارات حمله به ایران را تکذیب کرد

عصر ایران یکشنبه 17 اسفند 1404 - 16:56
«علی النعیمی»، رئیس کمیته دفاع، کشور و امور خارجه شورای ملی فدرال امارات، در مصاحبه با روزنامه اسرائیلی «جروزالم پست» هرگونه دخالت امارات در حمله به یک کارخانه آب شیرین کن ایران را تکذیب کرد.
یک مقام اماراتی دخالت کشورش در حمله به یک کارخانه آب شیرین کن ایران را تکذیب کرد.
 
به گزارش ایسنا، «علی النعیمی»، رئیس کمیته دفاع، کشور و امور خارجه شورای ملی فدرال امارات، در مصاحبه با روزنامه اسرائیلی «جروزالم پست» هرگونه دخالت امارات در حمله به یک کارخانه آب شیرین کن ایران را تکذیب کرد.
 
به نوشته این روزنامه، او در موضعی یکجانبه و با مقصر جلوه دادن سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی ایران و بدون در نظر گرفتن تجاوزات صهیونیستی - آمریکایی به خاک ایران و به شهادت رساندن رهبر انقلاب و دیگر فرماندهان نظامی خود، امارات را حمامی ملت ایران معرفی کرد.
 
وی افزود: «ما به عنوان همسایه، این واقعیت را درک می‌کنیم و به رفاه آنها اهمیت می‌دهیم.»
 
پیش از آن روز، وبگاه خبری اسرائیلی Ynet، وابسته به روزنامه اسرائیلی یدیعوت آحارانوت، مدعی شد که «امارات متحده عربی اولین حمله خود را علیه ایران انجام داد و یک کارخانه آب شیرین کن را هدف قرار داد».
 
این وبگاه اشاره کرد ارزیابی‌های اسرائیل نشان می‌دهد که این حمله در این مرحله پیامی به نظام ایران است.
 
این وبگاه ادعا کرد در صورت تشدید حملات ایران، احتمال واقعی وجود دارد که امارات متحده عربی، البته به صورت محدود، به این کمپین بپیوندد.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.