نماینده عراقی: کشور پایگاهی برای حمله به ایران نخواهد بود

الف یکشنبه 17 اسفند 1404 - 11:37
نماینده عراقی اعلام کرد این کشور پایگاهی برای حمله به ایران نخواهد بود.

به گزارش ایسنا، «رفیق هاشم» نماینده عراقی به خبرگزاری المعلومه گفت: هر تلاشی برای تبدیل عراق به گذرگاهی برای دور زدن ملت مقاوم ایران با جدیت مواجه خواهد شد. عراقی که فداکاری‌های زیادی را در مقابله با تروریسم و اشغال کرده است هرگز اجازه نخواهد داد از خاکش برای پروژه‌های متجاوزانه علیه کشورهای همجوار یا ملت‌های منطقه استفاده کند.

وی افزود: موضع ملی عراق در مخالفت با هرگونه مداخله خارجی یا تلاش برای کشاندن کشور به نزاع‌های منطقه‌ای واضح و صریح است. ملت عراق در طول تاریخ ثابت کرد که همواره در کنار حق و عزت می‌ماند و هرگز قبول نمی‌کند خاکش به عرصه تسویه حساب‌های بین المللی تبدیل شود.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.