آژیرهای خطر در اسرائیل فعال شدند؛ اصابت موشک به بیت شیمش+عکس

خبرگزاری مهر چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 07:42
آژیرهای خطر در اراضی اشغالی بعد از رصد موشک های ایرانی به صدا درآمدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از قدس، رسانه های عبری زبان از رصد شلیک موج جدیدی از موشک های ایرانی به سمت اراضی اشغالی خبر دادند.

این رسانه ها تاکید کردند که ساکنان اراضی اشغالی باید خود را به پناهگاه ها برسانند.

همچنین آژیرهای خطر در قدس اشغالی واقع در مرکز فلسطین اشغالی به صدا درآمدند.

رسانه های عربی از وقوع انفجارهای قدرتمند و پی در پی در مرکز فلسطین اشغالی بعد از رسیدن موشک های ایرانی خبر دادند.

خبرگزاری قدس گزارش داد که یک موشک به صورت مستقیم به بیت شیمش در قدس اشغالی اصابت کرده است.

آژیرهای خطر در اسرائیل فعال شدند؛ اصابت موشک به بیت شیمش

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.