اوباما: میلیاردها دلار برای جنگ علیه ایران هزینه کردیم

عصر ایران جمعه 29 خرداد 1405 - 23:11
باراک اوباما رئیس‌جمهور اسبق آمریکا گفت: «توافقی وجود داشت که در آن ایران پذیرفته بود به دنبال ساخت سلاح هسته‌ای نرود.
رئیس‌جمهور اسبق آمریکا گفت: میلیاردها دلار برای جنگ علیه ایران هزینه کردیم.
 
به گزارش تسنیم، باراک اوباما رئیس‌جمهور اسبق آمریکا گفت: «توافقی وجود داشت که در آن ایران پذیرفته بود به دنبال ساخت سلاح هسته‌ای نرود.
 
این دولت یا نسخه پیشین این دولت از آن خارج شد که نتیجه‌اش این شد که ایران توانایی‌های هسته‌ای خود را گسترش داد.
 
ما اکنون یک جنگ را پشت سر گذاشته‌ایم، میلیاردها و میلیاردها دلار هزینه کرده‌ایم، فشار عظیمی بر ارتش خود وارد آورده‌ایم، افراد بسیاری جان باخته‌اند و حالا انگار به همان نقطه‌ای برگشته‌ایم که پیش از شروع جنگ بودیم؛ با این تفاوت که شاید شرایط کمی بدتر هم شده باشد.»

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.