دبیرکل حزب‌الله: تا آخرین نفر اسرائیلی‌ها را از خاک‌مان خارج می‌کنیم

عصر ایران جمعه 29 خرداد 1405 - 19:41
دشمن باورها، ثبات قدم و ادامه حضور ما در صحنه را شکست نداده است، ما در میدان نبرد حاضر هستیم و تمام دشوارها و تحریمها را تحمل می کنیم.
دبیرکل حزب‌الله گفت: اقداماتی که اسرائیل انجام می دهد را ما قبول نداریم و تا اخرین نفر آنها را ازخاک‌مان خارج می‌کنیم.
 
به گزارش ایسنا، شیخ نعیم قاسم روز جمعه در مراسم عزاداری محرم در مرقد شهید سیدحسن نصرالله، گفت: ما با تمامی اشکال وابستگی مقابله می‌کنیم و هرگاه دشمن با سلاح با ما روبرو شود، ما نیز با سلاح با او مقابله خواهیم کرد. ما آزاد آفریده شده‌ایم و آگاهانه برگزیده‌ایم که ظلم، بردگی، اشغالگری و قیمومیت را نپذیریم و طرح‌ها و پروژه‌های دیگران را رد کنیم.
 
وی افزود که دشمن باورها، ثبات قدم و ادامه حضور ما در صحنه را شکست نداده است، ما در میدان نبرد حاضر هستیم و تمام دشوارها و تحریمها را تحمل می کنیم.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.