حزب‌الله: اسرائیل هیچ‌گاه به هیچ توافق آتش‌بسی پایبند نبوده است

فرارو جمعه 29 خرداد 1405 - 15:26
طبق بیانیه حزب‌الله، اسرائیل از ۲۷ نوامبر ۲۰۲۴ تاکنون به هیچ توافق آتش‌بس پایبند نبوده و به‌طور مداوم آن را نقض کرده است.

حزب‌الله طی بیانیه‌ای اعلام کرد: اسرائیل به‌طور گسترده توافق‌های آتش‌بس را نقض کرده و با انجام حملات و تخریب زیرساخت‌های غیرنظامی، «جنایت» مرتکب شده است.

به گزارش فرارو، حزب‌الله همچنین گفته اسرائیل پس از ناکامی در پیشروی به سمت تپه علی‌الطاهر، روستاهای امن را هدف قرار داده است.

در ادامه آمده است مقاومت در برابر هرگونه حمله آماده است و در دفاع از سرزمین و مردم خود، تلفات سنگینی از جمله کشته و زخمی شدن «ده‌ها افسر و سرباز اسرائیلی» به طرف مقابل وارد کرده است.

طبق بیانیه حزب‌الله، اسرائیل از ۲۷ نوامبر ۲۰۲۴ تاکنون به هیچ توافق آتش‌بس پایبند نبوده و به‌طور مداوم آن را نقض کرده است.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.