چین در شورای امنیت: اسرائیل باید نقض آتش‌بس در غزه را متوقف کند

فرارو جمعه 29 خرداد 1405 - 14:31
نماینده دائم چین در سازمان ملل نسبت به ادامه گسترش حضور و عملیات نظامی اسرائیل در این منطقه ابراز نگرانی شدید کرده است.

فو کونگ، نماینده دائم چین در سازمان ملل، از اسرائیل خواست به نقض آتش‌بس در غزه که با میانجی‌گری آمریکا از اکتبر گذشته برقرار شده است، پایان دهد.

به گزارش فرارو به نقل از شینهوا، او در نشست اضطراری شورای امنیت درباره وضعیت انسانی غزه، نسبت به ادامه گسترش حضور و عملیات نظامی اسرائیل در این منطقه ابراز نگرانی شدید کرده است.

فو کونگ تأکید کرد چین از همه طرف‌ها، به‌ویژه اسرائیل، می‌خواهد به‌طور کامل به توافق آتش‌بس پایبند باشند و از هرگونه اقدام تحریک‌آمیز و ناقض این توافق خودداری کنند.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.