مقام آمریکایی: موج دوم حملات به ایران در حال انجام است

خبرگزاری تسنیم چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 03:03
یک مقام ارشد آمریکایی از آغاز موج دوم تهاجم تروریستی این کشور علیه ایران خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، یک مقام ارشد آمریکایی به آکسیوس گفت: موج دوم حملات به ایران در حال انجام است. او ادعا کرد در این دور نیز سامانه‌های پدافندی و رادار مورد هدف قرار خواهند گرفت..

ادعای این مقام آمریکایی در خصوص هدف قرار دادن تأسیسات پدافندی در حالی است که ارتش تروریستی آمریکا ساعتی پیش در حمله به سیریک، 2 مخزن آب را هدف قرار داد که منجر به قطع آب منطقه شد.

در این میان برخی منابع غیررسمی مدعی شده‌اند که تجاوزات اخیر به بندر جاسک از خاک بحرین انجام شده است.

در حال تکمیل..


 

 
 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.