ترامپ: سقوط بالگرد آمریکایی مساله مهمی نیست

ایرنا چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 00:07
تهران - ایرنا - رئیس جمهور آمریکا بیان کرد که سقوط بالگرد آپاچی این کشور مساله مهمی نیست و خلبان این بالگرد در سلامت است.

به گزارش ایرنا، دونالد ترامپ روز سه شنبه در مصاحبه تلفنی با روزنامه وال استریت ژورنال گفت که سقوط بالگرد آمریکایی در تنگه هرمز «مسئله مهمی نیست و خلبان حالش خوب است.»

این درحالیست که دونالد ترامپ روز سه شنبه به وقت محلی در شبکه تروث سوشال خود نوشت: «به‌تازگی از سوی نیروهای نظامی بزرگ‌ مان مطلع شدم که شب گذشته ایرانی‌ها یکی از بالگردهای بسیار پیشرفته آپاچی ما را هنگام گشت‌زنی بر فراز تنگهٔ هرمز سرنگون کرده‌اند.»

رئیس جمهوری آمریکا با تهدید ایران مدعی شد: «دو خلبان در این مأموریت حضور داشتند که هر دو سالم و بدون جراحت هستند. با این حال، ایالات متحده ناگزیر است به این حمله پاسخ دهد.

سنتکام ادعا کرد که این بالگرد در حال گشت‌زنی بر فراز آب‌های منطقه بوده که دچار سانحه شده است که دو نفر از خدمه یک بالگرد تهاجمی آپاچی AH- ۶۴ پس از سقوط آن در نزدیکی سواحل عمان در روز گذشته، نجات یافته‌اند.

شبکه خبری سی ان ان روز سه شنبه به وقت محلی به نقل از ۲ مقام آمریکایی ادعا کرد: بالگرد ارتش آمریکا که در سواحل عمان سقوط کرده، توسط یک پهپاد ایرانی سرنگون شده است.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.