وزیر آموزش اسرائیل: حتی بدون آمریکا دور دیگری از جنگ علیه ایران را آغاز می‌کنیم

عصر ایران دوشنبه 11 خرداد 1405 - 14:01
کیش در ادامه ادعا کرد: «حتی اگر آمریکایی‌ها برای جلوگیری از سلاح‌های هسته‌ای اقدامی نکنند، ما متعهد به جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح‌های هسته‌ای هستیم».

وزیر آموزش رژیم صهیونیستی در اظهاراتی گفت که این رژیم حتی بدون حمایت آمریکا دور دیگری از تجاوز علیه ایران را آغاز خواهد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از وای‌نت، «یوآو کیش»، وزیر آموزش و پرورش، با اشاره به تجاوزت این رژیم علیه غزه، لبنان و ایران به ناکامی این رژیم در این تجاوزات ازعان داشت.

وی همچنین در مورد توافق احتمالی میان ایران و ایالات متحده مدعی شد که این توافق تبلیغات رسانه‌ای است.

مقام صهیونیست مدعی شد که رژیم صهیونیستی حتی بدون حمایت ایالات متحده، دور دیگری را علیه ایران آغاز خواهد کرد.

کیش در ادامه ادعا کرد: «حتی اگر آمریکایی‌ها برای جلوگیری از سلاح‌های هسته‌ای اقدامی نکنند، ما متعهد به جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح‌های هسته‌ای هستیم».

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.