جدیدترین تجاوزات رژیم صهیونیستی؛ بمباران چند منطقه در جنوب لبنان

خبرگزاری مهر دوشنبه 11 خرداد 1405 - 10:58
گزارش های رسانه ای حاکی از حملات جنگنده های رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف جنوب لبنان است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی در یک حمله پهپادی منطقه تول واقع در جنوب لبنان را هدف قرار داد.

اشغالگران صهیونیست همچنین برای هفت منطقه در صیدا واقع در جنوب لبنان هشدار تخلیه صادر کردند.

خبرنگار الجزیره از ۲ حمله جنگنده های اسرائیلی علیه میفدون و حاروف، کفر تبنیت و اطراف زوطر شرقی در نبطیه خبر داد.

المیادین نیز از حمله جنگنده های اسرائیلی علیه منطقه شوکین در نبطیه خبر داد.

منطقه عربصالیم لبنان نیز هدف حملات رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.