ارتش کویت: پدافند هوایی برای مقابله با حملات فعال شد

خبرگزاری مهر دوشنبه 11 خرداد 1405 - 07:34
ارتش کویت از فعال شدن پدافند هوایی این کشور و مقابله با حملات موشکی و پهپادی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، ارتش کویت اعلام کرد، پدافند هوایی این کشور با حملات موشکی و پهپادی مقابله کرده است.

ارتش کویت همچنین اضافه کرد، از همگان می خواهیم از دستورات صادره برای حفاظت از امنیت و سلامت خود پیروی کنند. شنیده شدن صدای انفجارها در این کشور ناشی از فعالیت پدافند هوایی است.

از سوی دیگر روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد، به دنبال تجاوز ساعتی پیش ارتش متجاوز آمریکا به یک دکل مخابراتی در جزیره سیریک واقع در استان هرمزگان، رزمندگان نیروی هوافضای سپاه پایگاه هوایی مبدأ تجاوز را مورد هدف قرار دادند و اهداف پیش بینی شده منهدم گردید.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.