پاسخ حزب‌الله به تداوم نقض‌ آتش‌بس در لبنان از سوی اسرائیل

خبرگزاری مهر سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 22:56
حزب‌الله لبنان در پاسخ به ادامه نقض آتش‌بس از سوی رژیم صهیونیستی، مواضع این رژیم را هدف حمله پهپادی قرار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه خبری المیادین به نقل از خبرنگار خود در جنوب لبنان گزارش دادکه رژیم صهیونیستی منطقه «سهل باتولیه» در شهرستان «صور» را بمباران کرد. از تلفات و خسارات احتمالی این حمله، خبری مخابره نشده است.

همزمان حزب‌الله لبنان اعلام کرد که در پاسخ به تداوم نقض آتش‌بس توسط رژیم صهیونیستی، یک خودروی نظامی را با پهپاد انتحاری هدف قرار داده و این حمله پهپادی خساراتی را به دشمن وارد کرده است.

حزب‌الله همچنین از حمله پهپادی به تجهیزات ارتباطی متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی در سایت «العباد» خبر داد.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز از حمله حزب‌الله به مواضع این رژیم در جنوب لبنان خبر داد و مدعی شد که برخی از این موشک‌ها رهگیری و برخی دیگر نیز در مناطق باز سقوط کرده‌اند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.