بقائی: برنامه‌ای برای بازرسی آژانس از تاسیسات هسته‌ای آسیب دیده نداریم

خبرگزاری تسنیم سه شنبه 02 تیر 1405 - 11:17
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران گفت: برنامه‌ای برای بازرسی آژانس از تاسیسات آسیب دیده هسته‌ای نداریم.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، اسماعیل بقائی، سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز سه شنبه 2 خرداد ماه در نشست خبری هفتگی خود پاسخگوی سئوالات خبرنگاران شد.

بقائی در ابتدا درباره ادعای مقامات آمریکایی مبنی بر آغاز گفتگوهای هسته‌ای و عزیمت بازرسان به تهران گفت: ما نه دیداری با گروسی داشتیم و نه برنامه‌ای برای بازرسی آژانس از تاسیسات آسیب دیده هسته‌ای ناشی از تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی داریم. در این خصوص هیچ شیوه نامه‌ای وجود ندارد. ما روال جاری را بر اساس ان‌پی‌تی ادامه خواهیم داد.

در خصوص قطعنامه شورای حکام از کشورهایی که مسئولانه با آمریکا و اروپا همکاری نکردند تشکر می‌کنم. رای منفی روسیه، چین و نیجر خیلی مسئولانه بود، متاسفانه برخی‌ها هم رای مثبت دادند. این رفتار دوگانه حتما قابل قبول نیست.

در حال تکمیل...

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.