
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ حزبالله لبنان اعلام کرد: برای دومین بار با پهپادهای انتحاری، تجمع نظامیان صهیونیستی در شهرک «البیاضه» را هدف قرار داده است.
رزمندگان مقاومت همچنین با پهپاد به مواضع توپخانهای نوپای (مستحدث) ارتش دشمن در شهرک «العدیسه» در جنوب لبنان حمله کردند.
شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم اعلام کرد در نتیجه انفجار پهپاد در جنوب لبنان، ۳ نظامی زخمی شدند.
همچنین حزبالله با گلولههای توپخانه، گروهی از نظامیان اشغالگر را که در نزدیکی دو بلدوزر (که پیشتر هدف قرار گرفته بودند) در جاده «البیاضه» مستقر بودند، در هم کوبید.
مقاومت اسلامی همچنین با شلیک چندین موشک، یک مرکز فرماندهی جدید ارتش صهیونیستی را در شهرک «البیاضه» مورد اصابت دقیق قرار داد.