فعال برزیلی در ناوگان صمود: اسرائیل من را ربود

خبرگزاری مهر سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 11:30
فعال برزیلی که در چارچوب ناوگان صمود قصد داشت محاصره نوار غزه را بشکند از ربایش خود توسط نظامیان صهیونیست خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، تیاگو آویلا فعال برزیلی حامی فلسطین روز دوشنبه حین ورود به کشورش گفت: من زندانی نبودم بلکه اسرائیل من را ربوده بود. من به همراه سیف ابوکشک فعال اسپانیایی در معرض انواع تجاوزات حین بازداشتمان قرار گرفتیم.

وی گفت: فلسطینی ها در سلول های مجاور در معرض رفتارهای بدتری قرار داشتند. ما باید نتانیاهو و ترامپ را شکست بدهیم. آنها جنایتکاران جنگی هستند.

آویلا و ابوکشک جزو شرکت کنندگان در ناوگان جهانی صمود بودند که برای شکستن محاصره غزه به سمت این باریکه حرکت کردند اما در آب های بین المللی در معرض دزدی دریایی رژیم صهیونیستی قرار گرفتند.

آنها به مدت ۱۰ روز در زندان رژیم صهیونیستی به اتهام کمک به دشمن! بازداشت بودند. پیشتر نیز یک مرکز حقوق بشری، رژیم صهیونیستی را به شکنجه این ۲ فعال بین المللی متهم کرده بود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.