سخنگوی دولت: دسترسی عادلانه به اینترنت را حق شهروندی می‌دانیم

دیجیاتو سه شنبه 22 اردیبهشت 1405 - 11:11
به گفته مهاجرانی هدف از اینترنت پرو،‌ کمک به کسب‌وکارها برای استفاده از اینترنتی در تراز کشورهای دارای اینترنت باکیفیت بوده است. The post سخنگوی دولت: دسترسی عادلانه به اینترنت را حق شهروندی می‌دانیم appeared first on دیجیاتو.

فاطمه مهاجرانی در نشست خبری امروز خود گفت دولت اینترنت را به عنوان حقی از حقوق شهروندی به رسمیت می‌شناسد و با بازگشت به شرایط عادی، وضعیت دسترسی به اینترنت هم بهتر خواهد شد. این سخنان در هفتاد و چهارمین روز قطعی اینترنت مطرح شده و روز به روز به دریافت کنندگان اینترنت پرو افزوده می‌شود.

مهاجرانی بر موضع دولت درباره اینترنت تأکید کرد و گفت: «نگاه دولت، دسترسی عادلانه به همه زیرساخت‌ها از جمله اینترنت است و ما اینترنت را به عنوان حقی از حقوق شهروندی به رسمیت می‌شناسیم.»

به گفته وی رئیس‌جمهور تبعیض و بی‌عدالتی را به رسمیت نمی‌شناسند و با آن مخالف است.

مهاجرانی در ادامه، محدودیت‌های گسترده اینترنت در ماه‌های اخیر را ناشی از شرایط خاص کشور دانست و گفت در سال گذشته به دلیل اتفاقات بسیار سنگین و دردناکی که رخ داد، سال پرقطعی اینترنتی را پشت سر گذاشتیم.

او دوباره سخنانش درباره اینترنت پرو را نیز تکرار کرد و گفت هدف از ارائه این نوع دسترسی، کمک به کسب‌وکارها برای استفاده از اینترنتی در تراز کشورهای دارای اینترنت باکیفیت بوده است.

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.