وزیر خارجه جولانی: دمشق به رابطه‌ای صلح‌آمیز با اسرائیل چشم دارد!

عصر ایران دوشنبه 21 اردیبهشت 1405 - 23:56
 الشیبانی مدعی شد سوریه خواهان رابطه‌ای به زعم خود صلح‌آمیز با اسرائیل است.
وزیر خارجه حکومت جولانی از تمایل جدی این رژیم برای سازش با رژیم صهیونیستی خبر داد.
 
به گزارش تسنیم، اسعد الشیبانی، وزیر خارجه جولانی، در یک اظهارنظر که نشان از وادادگی و سرسپردگی سیستم حکومتی جولانی به رژیم صهیونیستی دارد، بر تمایل حکومت خودخوانده سوریه به برقراری رابطه‌ای صلح‌آمیز با اسرائیل تأکید کرد.
 
 الشیبانی مدعی شد سوریه خواهان رابطه‌ای به زعم خود صلح‌آمیز با اسرائیل است.
 
وی در عین حال افزود که اسرائیل طی «یک سال و نیم گذشته» سوریه را تهدید و بی‌ثبات کرده است.
 
 وزیر خارجه جولانی تأکید کرد با وجود این وضعیت، دمشق همچنان در پی صلح(سازش با رژیم صهیونیستی) است.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.