وزیر خارجه عربستان از نقش «سازنده» پاکستان در تلاشها برای تقویت صلح و ثبات منطقهای قدردانی کرد.
وزیران امور خارجه پاکستان و عربستان درباره مسائل مختلف از جمله موضوع ایران تلفنی گفتگو کردند.
به گزارش تسنیم، اسحاق دار، وزیر خارجه پاکستان از گفتوگوی تلفنی خود با فیصل بن فرحان، همتای سعودی درباره وضعیت منطقه و تلاشها برای کاهش تنشها خبر داد.
وزیر خارجه عربستان از نقش «سازنده» پاکستان در تلاشها برای تقویت صلح و ثبات منطقهای قدردانی کرد.
دو طرف بهویژه درباره تحولات مربوط به تحولات جاری میان ایران و آمریکا تبادل نظر کردند.
وزرای خارجه پاکستان و عربستان همچنین بر آنچه اهمیت حفظ امنیت دریانوردی، از جمله در تنگه هرمز خواندند، تأکید کردند.
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.