اعتراف تل‌آویو: سامانه «گنبد آهنین» هدف قرار گرفت

خبرگزاری مهر دوشنبه 21 اردیبهشت 1405 - 12:03
مسئولان نظامی رژیم صهیونیستی به هدف قرار گرفتن سامانه گنبد آهنین توسط پهپاد حزب الله اعتراف کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی به نقل از مسئولان نظامی این رژیم اذعان کرد، سامانه موشکی گنبد آهنین در حمله یک پهپاد حزب الله مورد اصابت قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی قصد دارد در خصوص این واقعه تحقیقاتی به عمل آورد.

این در حالی است که سامانه گنبد آهنین بارها ناکارآمدی خود را در برابر موشک های ایران، حزب الله و یمن نشان داده است.

روز گذشته نیز حزب الله از هدف قرار دادن مقر فرماندهی نظامیان صهیونیست با ۲ پهپاد در شهر الخیام خبرد اده بود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.