سالمندان مراکز توانبخشی بهزیستی واکسینه شدند

خبرآنلاین دوشنبه 25 اسفند 1399 - 15:20
مدیرکل بهزیستی استان از واکسیناسیون سالمندان مقیم مراکز توانبخشی و مراقبتی تحت پوشش بهزیستی قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ علیرضا وارثی، مدیرکل بهزیستی استان قزوین در حاشیه واکسیناسیون سالمندان تحت پوشش بهزیستی استان قزوین گفت: نخستین مرحله تزریق واکسن در محل آسایشگاه سالمندان فاطمه زهرا شهر قزوین انجام شد.

او افزود: در راستای اجرای دستورالعمل‌های کمیته پیشگیری از کرونای کشور و هماهنگی های به عمل آمده در استان ۲۱۸نفر از سالمندان با رضایت خانواده و ۱۰۸نفر از کارکنان با رضایت شخصی در برنامه واکسیناسیون قرار گرفتند.

وارثی گفت: در این راستا تیم اورژانس پزشکی برای تزریق واکسن با هماهنگی معاونت بهداشتی در محل مرکز حضور یافتند و واکسیناسیون انجام شد.

مدیر کل بهزیستی استان قزوین اضافه کرد: شرایط سلامتی سالمندان در فواصل ساعتی، روزانه و هفتگی، توسط پزشک مرکز کنترل می شود و در صورت بروز کوچک ترین مشکلی اقدامات لازم صورت می گیرد.

48

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.