تشدید پایش‌های بهداشتی و کیفی آب شرب در ایام محرم در لرستان

خبرآنلاین پنج شنبه 04 تیر 1405 - 18:27
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان از تشدید برنامه‌های پایش و کنترل کیفیت آب شرب همزمان با ایام سوگواری ماه محرم خبر داد .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از لرستان ، نورالدین نوریزدان گفت: با افزایش تجمعات مردمی در مساجد، حسینیه‌ها، تکایا و مواکب، نظارت بر کیفیت و سلامت آب شرب با همکاری کارشناسان شرکت آب و فاضلاب و دانشگاه علوم پزشکی لرستان به‌صورت مستمر در حال انجام است.

نورالدین نوریزدان اظهار کرد: نمونه‌برداری و آزمون‌های میکروبی و شیمیایی آب، کنترل وضعیت بهداشتی منابع و مخازن ذخیره، و پایش مطلوبیت کلر باقی‌مانده آزاد در نقطه مصرف مطابق الزامات استاندارد ملی آب شرب در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: همچنین بازدیدهای مشترک از مواکب و هیئت‌های مذهبی، ارائه توصیه‌های بهداشتی و آمادگی کامل تانکرهای آبرسان سیار برای تأمین آب شرب سالم در نقاط مورد نیاز از دیگر اقدامات پیش‌بینی شده در این ایام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان تأکید کرد: تمامی ظرفیت‌های فنی، آزمایشگاهی و عملیاتی شرکت برای تأمین آب شرب سالم، بهداشتی و پایدار و حفظ سلامت عزاداران حسینی به کار گرفته شده است.

48

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.