۱۹ اکیپ شهرداری خرم‌آباد شهر را پاکسازی کردند

خبرآنلاین پنج شنبه 04 تیر 1405 - 18:26
معاون خدمات شهری شهرداری خرم‌آباد از عملیات گسترده پاکسازی معابر و فضاهای شهری پس از برگزاری آیین سنتی گل‌مالی روز عاشورا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از لرستان ، سید حمید موسوی در این رابطه گفت: ۱۹ اکیپ عملیاتی با حضور ۱۹۰ نیروی خدمات شهری در سه منطقه شهرداری، از ساعات اولیه پس از پایان مراسم در حال جمع‌آوری گل، شست‌وشوی خیابان‌ها و پاکسازی نقاط پرتردد شهر هستند.

 معاون خدمات شهری شهرداری خرم‌آباد با اشاره به آمادگی کامل مجموعه مدیریت شهری برای خدمت‌رسانی در ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، اظهار کرد: با توجه به برگزاری آیین باشکوه گل‌مالی در روز عاشورا و ایجاد حوضچه‌های گل در نقاط مختلف شهر، برنامه‌ریزی لازم برای بازگشت سریع معابر به وضعیت عادی انجام شد. 

۱۹ اکیپ شهرداری خرم‌آباد شهر را پاکسازی کردند

وی افزود: در همین راستا ۱۹ اکیپ عملیاتی متشکل از ۱۹۰ نیروی خدمات شهری در مناطق سه‌گانه شهرداری خرم‌آباد مستقر شده و عملیات جمع‌آوری گل، پاکسازی خیابان‌ها، معابر و محل‌های اصلی برگزاری مراسم را انجام می‌دهند.

موسوی با بیان اینکه شست‌وشوی معابر با استفاده از تجهیزات و تانکرهای آب‌پاش در حال انجام است، تصریح کرد: تلاش مجموعه خدمات شهری این است که ضمن حفظ حرمت و شکوه آیین‌های سنتی عزاداری، شهر در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاکیزه و آماده ارائه خدمات به شهروندان شود.

معاون خدمات شهری شهرداری خرم‌آباد خاطرنشان کرد: نیروهای خدماتی شهرداری تا پایان کامل عملیات پاکسازی و شست‌وشوی نقاط مختلف شهر در آماده‌باش خواهند بود.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.