به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دکتر ایرج شکوهی مدیرکل انتقال خون استان کرمان امروز در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبدالحسین (ع)، با اشاره به پیوند میان فرهنگ فداکاری و نوعدوستی با آموزههای عاشورا، از هماستانیها برای مشارکت در تأمین ذخایر خون مراکز درمانی دعوت کرد.
وی با ارائه جزئیات برنامههای عملیاتی اعلام کرد: پایگاه مرکزی کرمان (واقع در بلوار ۲۲ بهمن) در روزهای تاسوعا و عاشورا از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴ آماده پذیرش است.
مدیرکل انتقال خون استان کرمان ادامه داد: همچنین تیم سیار خونگیری در شهرستان خانوک (روز تاسوعا، از ساعت ۹ تا ۱۵) و در منطقه زنگیآباد (روز عاشورا، از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴) حضور خواهند داشت.
شکوهی همچنین خاطرنشان کرد: پایگاههای اهدای خون در شهرستانهای سیرجان، جیرفت، رفسنجان و بم نیز در هر دو روز تاسوعا و عاشورا از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۴ آماده خدمترسانی به اهداکنندگان هستند.
وی در پایان با قدردانی از همراهی همیشگی اهداکنندگان، اهدای خون را مصداقی از ترویج فرهنگ ایثار و ادامه راه سرخ امام حسین (ع) دانست.












