به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از لرستان ، حسین سپهوند، با تأکید بر اینکه صیانت از منابع انرژی و ایمنسازی زیرساختها اولویت این شرکت است، اظهار داشت: بهمنظور رفع نقاط آسیبپذیر در شبکه و پیشگیری از نشت و هدررفت گاز، اجرای طرحهای تخصصی در فصل بهار با جدیت پیگیری شد و بخشی از تعهدات سالانه شرکت به شرح زیر محقق گردید:ن
صب ۱۲ هزار «اتصال مفصلی»: (از مجموع هدفگذاری ۲۲ هزار موردیِ سال جاری)ن
صب ۴ هزار «کوپلینگ یکپارچه»: (از مجموع هدفگذاری ۸ هزار موردیِ سال جاری)
مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان در پایان تصریح کرد: هدف اصلی از اجرای این طرح، افزایش تاب آوری شبکه و ارتقای ضریب ایمنی است. با توجه به اهمیت پیشگیری از نشت و هدررفت گاز، اجرای مراحل باقیمانده این طرح در دستور کار است تا تعهدات سالانه شرکت بهطور کامل محقق گردد.











