هشدار مجدد عراقچی: اگر می‌خواهید در امان باشید منطقه ما را ترک کنید

خبرگزاری ایسنا چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 02:38
وزیر امور خارجه ایران گفت: با وجود شکست در میدان نبرد، ایالات متحده یک بار دیگر تصمیم گرفت عزم ما را آزمایش کند اما نیروهای مسلح قدرتمند ما هیچ حمله یا تهدیدی را بی پاسخ نمی‌گذارند.

به گزارش ایسنا، سید عباس عراقچی در پیامی با توجه به ادامه تحرکات دشمن آمریکایی - صهیونی اظهار کرد: اگر می خواهید در امان باشید بهتر است منطقه ما را ترک کنید. 

وی گفت: تاریخ خلیج فارس در مورد سرنوشت شوم بیگانگان متجاوز داستان‌های زیادی دارد. هرمز در آب‌های بین‌المللی قرار ندارد، بلکه میان ایران و عمان مشترک است و هزاران مایل از سواحل ایالات متحده فاصله دارد. مرزهای دریایی کاملاً روشن و بدون ابهام هستند.
انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.