به گزارش بامداد چهارشنبه ایرنا، پایگاه اخبار بحرین به نقل از برخی منابع عربی افزود که بالاترین سطح هشدار در پایگاههای آمریکا در کویت، بحرین، امارات و قطر صادر شد.
پیشتر فرماندهی مرکزی نیروهای آمریکای در منطقه خاورمیانه موسوم به سنتکام اعلام کرد که آمریکا حملات علیه ایران را آغاز کرده است.
به گزارش ایرنا، فرماندهی مرکزی ایالات متحده (سنتکام) روز سهشنبه به وقت محلی اعلام کرد که نیروهای آمریکایی در پاسخ به سرنگونی یک هلیکوپتر آپاچی ارتش ایالات متحده که دیروز رخ داد، ساعت ۵ بعد از ظهر به وقت شرق آمریکا، به دستور فرمانده کل قوا، دونالد ترامپ، حملات دفاعی از خود علیه ایران را آغاز کردند.
فرماندهی مرکزی نیروهای آمریکایی در منطقه مدعی شد که «این ماموریت (تجاوز) ، پاسخی متناسب به «تجاوز ناموجه» ایران است.











