آتش‌سوزی منزل مسکونی در مشهد و نجات دو دختر معلول جسمی از دل حریق 

خبرگزاری مهر چهارشنبه 30 اردیبهشت 1405 - 18:51
مشهد- مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از آتش‌سوزی در منزل ویلایی در مشهد و نجات دو دختر معلول جسمی از دل حریق خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آتشپاد دوم امیر حسامی اظهار کرد: اعلام یک آتش سوزی ظهر چهارشنبه در بخشی از اتاق طبقه اول ساختمان ویلایی واقع در بلوار بهمن رخ داده بود که بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۲۱ و ۲۹ به همراه نجات تخصصی ایستگاه ۳۸ و همچنین نیروهای اوژانس در محل حاضر شدند.

مدیرعامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد بیان کرد: در این حادثه دو دختر معلول جسمی در طبقه اول منزل محبوس شده بودند که همکاران ما با سرعت عمل و استفاده از تجهیزات تخصصی، این دو نفر را از محل حریق خارج و به محل امن منتقل کردند.

وی افزود: خوشبختانه هر دو نفر بدون آسیب جانی نجات یافته و هیچ گونه مصدوم یا فوتی در این حادثه گزارش نشده است.

حسامی بیان کرد: از شهروندان درخواست می شود در صورت حضور افراد دارای معلولیت یا کم‌توانی در منزل، نسبت به نصب تجهیزات اعلام حریق و برنامه‌ریزی برای خروج اضطراری اقدامات لازم را انجام دهند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.