شهرداری سمنان برترین شهرداری استان شد

خبرآنلاین سه شنبه 02 تیر 1405 - 18:10
حمید قاسمی، شهردار سمنان، با اعلام خبر برتری سازمان متبوعش در استان گفت: «مفتخرم خدمت شهروندان عزیز عرض کنم که در ارزیابی انجام‌شده توسط دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان و بر اساس شاخص‌های ابلاغی، در بین ۲۱ شهرداری استان، شهرداری سمنان موفق به کسب رتبه نخست شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،وی افزود: این ارزیابی بر اساس ۳۷ شاخص تخصصی در حوزه‌های مختلف انجام شد و شهرداری سمنان توانست با عملکرد مطلوب در مجموع این شاخص‌ها، جایگاه اول شهرداری‌های استان را به دست آورد.

شهردار سمنان ادامه داد: موضوعاتی همچون مدیریت پسماند، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها، اطلاع‌رسانی شفاف، فعالیت‌های رسانه‌ای و همچنین عملکرد مجموعه شهرداری در حوزه‌های مختلف از جمله شاخص‌های مورد بررسی در این ارزیابی بوده است.

قاسمی با اشاره به اهمیت ارتقای مستمر کیفیت خدمات‌رسانی به شهروندان خاطرنشان کرد: کسب این رتبه، پایان مسیر نیست؛ بلکه با برنامه‌ریزی هدفمند، بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات موجود و تلاش مستمر، باید در مسیر ارتقای شاخص‌های عملکردی و ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان گام برداریم.

وی ضمن قدردانی از تلاش کارکنان شهرداری و سازمان‌های تابعه اظهار داشت: این موفقیت حاصل تلاش، همدلی و زحمات تمامی همکاران در مجموعه شهرداری سمنان است که جا دارد از یکایک این عزیزان تشکر کنم و این دستاورد ارزشمند را به آنان و شهروندان عزیز سمنانی تبریک عرض نمایم.

48
 

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.