سقوط آسانسور در بلوار فردوسی مشهد با ۴ نفر محبوس

خبرگزاری مهر یکشنبه 27 اردیبهشت 1405 - 10:27
مشهد- سرپرست معاونت عملیات سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، از سقوط یک دستگاه آسانسور (پاراشوت) در یک مجتمع مسکونی واقع در بلوار فردوسی مشهد با ۴ نفر محبوسی خبر داد. 

به گزارش خبرگزاری مهر، آتشپاد دوم محسن اسدی از سقوط یک دستگاه آسانسور (پاراشوت) در یک مجتمع مسکونی واقع در بلوار فردوسی خبر داد و اظهار کرد: این حادثه منجر به محبوسی ۴ نفر شامل دو خانم و دو آقا در داخل آسانسور شد.

سرپرست معاونت عملیات سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد افزود: بلافاصله پس از اعلام حادثه، نیروهای ایستگاه ۱۰ و نجات تخصصی ایستگاه۳ در محل حاضر شده و عملیات رهاسازی محبوسین را آغاز کردند.

وی با اشاره به حساسیت و تخصصی بودن عملیات تصریح کرد: با توجه به نوع حادثه (سقوط آسانسور)، نجاتگران آتش‌نشانی با استفاده از تجهیزات پیشرفته نجات و رعایت کامل نکات ایمنی، موفق شدند هر ۴ نفر مصدوم محبوس را در کمترین زمان ممکن از داخل آسانسور خارج کنند.

اسدی در پایان ضمن هشدار به مالکان و مسئولان ساختمان‌های مرتفع نسبت به سرویس‌های دوره‌ای و منظم آسانسورها، تأکید کرد: عدم بازبینی و نگهداری صحیح آسانسورها می‌تواند فجایع جبران‌ناپذیری به همراه داشته باشد. خوشبختانه در این حادثه با حضور به موقع نیروهای امدادی، از بروز تلفات جانی بیشتر جلوگیری شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.