استاندار کرمان: حضور مردم در محافل حسینی تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب است

خبرآنلاین چهارشنبه 03 تیر 1405 - 18:59
استاندار کرمان با اشاره به حضور گسترده مردم در مراسم سوگواری ماه محرم، گفت: مردم امسال پرشورتر از گذشته در مجالس حسینی حضور یافتند و صحنه عزاداری را به صحنه‌ای برای ابراز دلبستگی به انقلاب و تجدید پیمان با راه امامین انقلاب تبدیل کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمدعلی طالبی استاندار کرمان امروز همزمان با تاسوعای حسینی در جمع عزاداران شهرستان بم، ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران وفادار ایشان، به تبیین درس‌های نهضت عاشورا پرداخت.

وی اظهار کرد: حضرت ابوالفضل(ع) تا واپسین لحظات بر عهد خود با امام زمانش پایبند ماند و با ایثار و جانفشانی، درس بزرگ مقاومت و فداکاری را به آزادگان جهان آموخت.

طالبی با تأکید بر تأثیر این روحیه در جامعه افزود: همین روحیه وفاداری و تأسی از حضرت ابوالفضل(ع) سبب شد مردم نسبت به انقلاب، نظام و آرمان‌های بلند امام راحل وفادار بمانند.

استاندار کرمان همچنین با اشاره به شرایط خاص عزاداری‌های امسال تصریح کرد: با وجود تحمیل جنگ ناجوانمردانه و وقوع حوادث تلخی همچون شهادت رهبر عزیز انقلاب، سرداران و رزمندگان کشور، شاهد حضور پرشورتر مردم در مجالس حسینی هستیم.

طالبی در پایان خاطرنشان کرد: عزاداران حسینی در این مسیر، برای تداوم آرمان‌های انقلاب تلاش می‌کنند.

48

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.