اختلال در سامانه راداری رژیم صهیونیستی و اعلام حمله موشکی از ایران

خبرگزاری مهر جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 21:22
سامانه‌های راداری رژیم صهیونیستی دچار اختلال شده و به اشتباه از حمله موشکی ایران به سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه الاعلام الحربی، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که پس از هشدارهای مربوط به شلیک موشک از ایران به اسرائیل، پیام‌هایی درباره حمله موشکی به جنوب و چند دقیقه بعد به شمال دریافت شد که احتمالاً نقص سیستم علت آن بوده است.

گزارش این رسانه ها پس از آن صورت گرفت که کانال «کان» تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد که سامانه‌های راداری ارتش اسرائیل پرتاب دو موشک از ایران را شناسایی کردند، اما سیستم‌های هشدار خاموش شد و این حادثه در دست بررسی است.

روزنامه اسرائیل هیوم در واکنش به این حادثه اعلام کرد که هیچ پرتاب موشکی از ایران به سمت اسرائیل شناسایی نشده است.

کانال ۱۴ اسرائیل گزارش داد: خبرهایی درباره شلیک موشک از ایران به سمت اسرائیل منشتر شده و تحقیق درباره آن آغاز شده است.

اختلال در سامانه های هشدار در سرزمین های اشغالی و سردرگمی رسانه های صهیونیستی بیانگر هراس اشغالگران از احتمال هر گونه حمله ایران است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.