آیا شیخ نشینان آسمان خود را به روی آمریکا گشوده اند؟

خبرگزاری مهر جمعه 18 اردیبهشت 1405 - 16:25
ریاض به گزارش وال استریت ژورنال که مدعی شده بود عربستان و دیگر کشورهای حوزه خلیج فارس با قرار دادن آسمان خود در اختیار آمریکا برای بازگشایی تنگه هرمز موافقت کرده‌اند، واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیاالیوم، وزارت خارجه عربستان به گزارش روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال که مدعی شده بود ریاض و دیگر کشورهای حوزه خلیج فارس با قرار دادن آسمان خود در اختیار آمریکا برای بازگشایی تنگه هرمز موافقت کرده‌اند، واکنش نشان داد.

رائد قرملی معاون وزارت خارجه عربستان در امور دیپلماتیک در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: عربستان همچنان موضع خود را در حمایت از آرامش، اجتناب از تشدید تنش و پشتیبانی از مذاکرات و تلاش‌ها برای کاهش تنش ادامه می‌دهد.

قرملی افزود: عربستان همچنان درباره گزارش‌های رسانه‌ای هشدار می‌دهد که به منابع ناشناس نسبت داده شده و برخی مدعی هستند این منابع سعودی هستند. این گزارش‌ها با موضع ثابت کشور عربستان که حمایت از ثبات و صلح است، مغایرت دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.