ثبت نام کنکور به اواخر اردیبهشت موکول شد

الف یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:39
زمان ثبت‌نام آزمون سراسری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از سوی سازمان سنجش آموزش کشور به اواخر اردیبهشت ماه موکول شد.

به گزارش ایسنا، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد که پیرو خبر مورخ ۱۸ فرودین ماه این سازمان و نظر به شرایط خاص کشور و عدم امکان برگزاری آزمون دانشجو – معلم سال ۱۴۰۵ که مقرر بود در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شود، به منظور تسهیل فرآیند برگزاری آزمون‌های مذکور و کاهش مدت زمان برگزاری تا اعلام نتایج و ایجاد امکان شروع سال تحصیلی با حداقل تاخیر، وزرای علوم، تحقیقات و فناوری و آموزش و پرورش پیشنهاد تجمیع برگزاری آزمون‌های سراسری و دانشجو – معلم سال ۱۴۰۵ به صورت همزمان و شرایط اجرایی و نحوه گزینش علمی آنها را به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه نموده اند که پس از طرح و تصویب در شورای معین این شورا، در حال طی مراحل قانونی برای ابلاغ می‌باشد.

لذا با توجه به آنکه انجام ثبت‌نام بدلیل اشتراک متقاضیان این آزمون‌ها منوط به تصویب و ابلاغ این پیشنهاد می‌باشد.

بر این اساس زمان ثبت‌نام آزمون سراسری ۱۴۰۵ در پایان اردیبهشت ماه سالجاری خواهد بود.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.