اعتراف مقام اطلاعاتی آمریکا: قدرت موشکی و پهپادی ایران پا برجاست

خبرگزاری مهر جمعه 28 فروردین 1405 - 09:11
یک مقام اطلاعاتی آمریکا به پابرجا بودن توان موشکی و پهپادی ایران بعد از تجاوز نظامی واشنگتن و رژیم صهیونیستی اذعان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، جیمز آدامز مدیر آژانس اطلاعات دفاع آمریکا اذعان کرد، ایران همچنان هزاران موشک و پهپادهای تهاجمی در اختیار دارد که می تواند نیروهای آمریکایی در منطقه را تهدید کند.

وی اضافه کرد، نیروهای همپیمان ایران نیز صدها عملیات علیه نظامیان آمریکایی در منطقه از ابتدای جنگ با تهران انجام دادند.

این اعتراف مقام اطلاعاتی آمریکا در حالی مطرح می شود که دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور بارها برای خلق کردن تصویر پیروزمندانه در جنگ با ایران مدعی شده توان نظامی تهران از بین رفته است.

در گزارش اطلاعاتی جدید آمریکا آمده است، بسیاری از سکوهای پرتاب موشک ایران که آسیب دیده اند قابل تعمیر هستند و یا آن که در مکان های زیر زمینی پنهان شده اند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.