افشین: حضور مردم در صحنه، شایسته قدردانی است

صدا و سیما پنج شنبه 27 فروردین 1405 - 10:22
معاون علمی رئیس جمهور، حضور همیشه در صحنه مردم با وجود محدودیت‌های ایجاد شده و میدان‌داری آنها را امری قابل تامل و شایسته تقدیر خواند.

افشین: حضور مردم در صحنه، شایسته قدردانی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،حسین افشین معاون علمی رئیس جمهور در نشستی که در بنیاد شهید و امور ایثارگران به بررسی نحوه خدمات‌رسانی این بنیاد شهید و امور ایثارگران در جنگ تحمیلی سوم پرداخته شد، درخصوص مسائل مرتبط با محدودیت‌های اینترنتی گفت: محدودیت‌های ایجاد شده مشکلاتی در اقتصاد برخی از مشاغل ایجاد کرده است که امیدواریم به زودی رفع شود.

افشین افزود: با این حال، حضور همیشه در صحنه مردم با وجود محدودیت‌های ایجاد شده و میدان‌داری آنها امری قابل تامل و شایسته تقدیر است.

در این نشست همچنین سیداحمد موسوی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با ارائه توضیحاتی در خصوص عملکرد حوزه‌های تخصصی و سازمان‌های تابعه این بنیاد در جنگ تحمیلی اظهار داشت: از ابتدای جنگ مدیران و کارکنان بنیاد شهید برای ارائه خدمات به ایثارگران معزز در بخش‌های مختلف حضور داشتند و سعی شد از ظرفیت‌های مختلف در جهت خدمات‌رسانی و همچنین امور فرهنگی و ترویجی بهره‌برداری لازم صورت گیرد.

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.