تیم مذاکره‌کننده آمریکا اسلام آباد را ترک کرد

مشرق نیوز یکشنبه 23 فروردین 1405 - 06:30
معاون رئیس جمهور آمریکا پس از اظهارات واهی و تکرار زیاده خواهی های این کشور در جریان مذاکرات با جمهوری اسلامی ایران، دقایقی قبل پاکستان را ترک کرد.

به گزارش مشرق، جی.دی. ونس در پایگاه هوایی نورخان با بدرقه وزیر امور خارجه و فرمانده ارتش پاکستان، اسلام‌آباد را ترک کرد.

ونس، ساعاتی قبل از ترک اسلام‌آباد طی نشست خبری که فقط با حضور خبرنگاران آمریکایی برگزار شد، ادعا کرد که واشنگتن در مذاکرات اسلام‌آباد شفاف و به دنبال توافق بود اما طرف ایرانی شرایط ایالات متحده را نپذیرفت.

صحبت‌های کامل جی‌دی‌ ونس، معاون ترامپ و سرتیم مذاکره کننده آمریکا در پاکستان را پس از پایان این مذاکرات اینجا بخوانید.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.