ادعای سنتکام: مقدمات مین‌زدایی تنگه هرمز انجام شد

عصر ایران شنبه 22 فروردین 1405 - 20:35
امروز، ما فرآیند ایجاد یک گذرگاه جدید را آغاز کردیم و به زودی این مسیر امن را با صنعت دریانوردی به اشتراک خواهیم گذاشت تا جریان آزاد تجارت را تشویق کنیم.
فرماندهی مرکزی ایالات متحده طی بیانه‌ای مدعی شد که «نیروهایش امروز آماده‌سازی‌ها برای پاکسازی مین‌های دریایی در تنگه هرمز را آغاز کرده‌اند، چرا که دو ناوشکن موشک‌انداز نیروی دریایی ایالات متحده، یو‌اس‌اس فرانک ای. پترسون و یو‌اس‌اس مایکل مورفی، در این منطقه فعالیت می‌کردند.»
 
به گزارش فرارو، سنتکام در ادامه ادعا کرد: «این کشتی‌ها از تنگه عبور کردند و در خلیج فارس به عنوان بخشی از یک مأموریت گسترده‌تر برای اطمینان از پاکسازی آبراه از مین‌هایی که قبلاً توسط سپاه پاسداران ایران کار گذاشته شده بود، عملیات انجام دادند.»
 
همچنین برد کوپر، فرمانده سنتکام نیز در اظهاراتی گفت: امروز، ما فرآیند ایجاد یک گذرگاه جدید را آغاز کردیم و به زودی این مسیر امن را با صنعت دریانوردی به اشتراک خواهیم گذاشت تا جریان آزاد تجارت را تشویق کنیم.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.