یک رسانه صهیونیستی در گزارشی با اشاره به پیامدهای جنگ اخیر، از افزایش تردید در رژیم صهیونیستی نسبت به آینده روند عادیسازی روابط با کشورهای عرب حوزه خلیج فارس خبر داده و نوشته است که این کشورها به سمت تقویت روابط با ایران و ترکیه متمایل شدهاند.
به گزارش ایسنا، روزنامه «یدیعوت آحارونوت» گزارش داد که در ارزیابیهای جدید در رژیم صهیونیستی، نسبت به پیامدهای جنگ با ایران بر روند عادیسازی روابط با کشورهای عرب حوزه خلیج فارس، نوعی بدبینی و نگرانی شکل گرفته است.
بر اساس این گزارش، برخی تحلیلها در رژیم صهیونیستی حاکی از آن است که کشورهای عرب حوزه خلیج فارس ممکن است در شرایط جدید، تمایل بیشتری برای نزدیک شدن به ایران و ترکیه پیدا کنند؛ موضوعی که میتواند بر معادلات منطقهای تأثیرگذار باشد.
در بخش دیگری از این گزارش آمده است که با وجود تقویت همکاریها و ائتلاف امنیتی میان رژیم صهیونیستی و امارات، به نظر میرسد روند کلی عادیسازی روابط با کشورهای عربی منطقه با چالش و آسیب مواجه شده است.
منبع خبر "
الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.