مدودف که سابقا رئیس جمهور و نخست وزیر روسیه هم بوده، در ادامه پیام خودش در ایکس تاکید کرد: پتانسیل آن پایانناپذیر است.
مقام ارشد روس تنگه هرمز را سلاح هستهای ایران توصیف کرد.
به گزارش ایسنا، «دیمیتری مدودف» معاون شورای امنیت روسیه پس از برقراری آتشبس ۲ هفتهای میان ایران و آمریکا در پیامی نوشت: مشخص نیست که آتشبس بین واشنگتن و تهران چگونه پیش خواهد رفت اما یک چیز قطعی است، اینکه ایران سلاحهای هستهای خود را آزمایش کرده است. تنگه هرمز نامیده میشود.
مدودف که سابقا رئیس جمهور و نخست وزیر روسیه هم بوده، در ادامه پیام خودش در ایکس تاکید کرد: پتانسیل آن پایانناپذیر است.
پیشتر «سید عباس عراقچی» وزیر امور خارجه ایران با اشاره به توافق ایران و آمریکا برای آتش بس به مدت ۲ هفته جهت انجام رایزنی به منظور پایان جنگ در مطلبی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: در پاسخ به درخواست برادرانه نخست وزیر پاکستان و با توجه به درخواست آمریکا برای مذاکره در پیشنهادات ۱۵ بندی آن کشور و اعلام رییس جمهور این کشور مبنی بر پذیرش کلیات پیشنهادات ۱۰ بندی ایران به عنوان مبنای مذاکره، بدینوسیله از طرف شورای عالی امنیت ملی ایران اعلام می کنم:
۱- چنانچه حملات به جمهوری اسلامی ایران متوقف شود، نیروهای مسلح قدرتمند ما نیز حملات دفاعی خود را متوقف می کنند.
۲- به مدت دو هفته تردد امن در تنگه هرمز در هماهنگی با نیروهای مسلح ایران و با نظرداشت محدودیت های فنی موجود مقدور خواهد بود.»
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.