اوپک‌پلاس نگران حملات به تأسیسات انرژی در تجاوز به ایران

صدا و سیما یکشنبه 16 فروردین 1405 - 19:04
یک کمیته اوپک‌پلاس در نشست امروز خود نسبت به حملات به دارایی‌ها و تأسیسات انرژی در جریان تجاوز آمریکا و رژیم صهیونی به ایران و تاثیر آن بر عرضه انرژی ابراز نگرانی کرد.

اوپک‌پلاس نگران حملات به تأسیسات انرژی در تجاوز ایران

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، طبق پیش‌نویس بیانیه‌ای که خبرگزاری رویترز مشاهده کرده، یک کمیته اوپک‌پلاس در نشست امروز خود نسبت به حملات به دارایی‌ها و تأسیسات انرژی در جریان جنگ آمریکا و اسرائیل با ایران ابراز نگرانی کرده و گفته است که تعمیر این تأسیسات بسیار پرهزینه و زمان‌بر است و بنابراین بر عرضه انرژی تأثیر می‌گذارد.

‌در این بیانیه آمده است: «کمیته بر اهمیت حیاتی حفاظت از مسیر‌های بین‌المللی دریایی برای تضمین جریان بدون وقفه انرژی تأکید کرد.»

همچنین در ادامه گفته شده است: «این کمیته درباره حملات به زیرساخت‌های انرژی نیز ابراز نگرانی کرد و اشاره کرد که بازگرداندن تأسیسات انرژی آسیب‌دیده به ظرفیت کامل، هم پرهزینه است و هم زمان زیادی می‌برد و در نتیجه بر میزان کلی عرضه تأثیر می‌گذارد.»

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.